Kifinomultabb ízek, érdekes aromák vagy akár a színes kávé – a kávézás szerelmesei időről-időre újabb megoldásokkal találkozhatnak.
Kifinomultabb ízek, érdekes aromák vagy akár a színes kávé – a kávézás szerelmesei időről-időre újabb megoldásokkal találkozhatnak.
A Starbucks nemzetközi kávézólánc évek óta fontos helyet foglal el a magyar piacon. Mind elvitelre forgalmazott kávéival, mint friss italaival példamutató forgalmat bonyolít. A cég trendkövetéséről Kerek Fanni, a Starbucks Magyarország brand managere mesélt.
A kávépiac Magyarországon is óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években. Ennek oka az a tendencia, ami a világból gyűrűzött be hozzánk, és némileg megváltoztatta az emberek kávézási szokásait. Az, hogy reggel megisszuk az ébredéshez szükséges koffein- adagunkat, és az étkezések lezárása is általában a kávé, már hosszú évek óta természetes, mostanra viszont a társasági érintkezés alapvető eszköze is lett.
A magyarországi bortermelés az utóbbi években előtérbe került. A szakmán kívül a bor fogyasztása és a minőségi borok iránti érdeklődés megnövekedett. Azt tudjuk, hogy hazánk számos komoly borvidékkel büszkélkedhet, és nemzetközi szinten is megálljuk a helyünket, viszont pont ez a terület az, ahol rendkívül sok befolyásoló tényező van a technológiákon kívül is.
Vajon van-e élet a balatoni hekk után? – ez a kérdés mára már talán kicsit elcsépelten hangzik az utóbbi évek fejlődésének tudatában. De vajon mennyire tudott elszakadni a balatoni régió gasztronómiai élete a megszokottól, és mennyire lett magasabban kvalifikált a vendéglátás? Erre a kérdésre számos válasz adható, viszont egy biztos: valami megmozdult az utóbbi években.
Dr. Papócsi-Réthy Katalinnal, a Free – Gluténmentes Pékség üzleti siker hátteréről és a további tervekről beszélgettünk.