A tavaszban és a nyárban talán a legjobb, hogy éttermek, bárok teraszain élvezhetjük a napsütést, a barátok társaságát, a hideg italokat. Az idei tavasz a járvány miatt azonban más volt: nekünk hiányoztak kedvenc vendéglátóhelyeink, nekik pedig hiányoztunk mi, a vendégek. Most a kényszerszünet után újra lehetőség van beülni egy-egy jó helyre. A Coca-Cola szeretné segíteni a vendéglátóhelyek fellendülését, és összekötni őket a rég látott vásárlóikkal. Ezért 2020. június 19-én ajándék üdítőitallal várják a kezdeményezésben részt vevő éttermek a vendégeket. Több mint 100 000 palack Coca-Cola áll készen, behűtve, országszerte közel 350 helyen, hogy együtt indíthassuk a nyarat!
Hogy látják a gasztronómiában érintettek a jelent és a jövőt?
Ahogy a vírushelyzet változik, a gasztronómiában érdekeltek is újabb döntésekre kényszerülnek. A vendéglátás és a gasztronómia továbbra is számtalan kérdés előtt áll, és ez különösen függ az állami intézkedésektől. A szakemberek már több megközelítésből, és sokfajta gondolatiság mezsgyéjén elemezték a lehetőségeket, mindazonáltal a vállalkozások részéről megtett lépések folyamatos értékelést tesznek szükségessé. Azt, hogy meddig tart a válsághelyzet, még senki nem tudja, viszont az azzal járó nehézségek a mindennapok részévé váltak.
Hogy látják a gasztronómiában érintettek a jelent és a jövőt?
"Igazából én úgy látom, nem a bérekkel volt a gond, hanem a mögöttük lévő teljesítménnyel."