Az egészségügyi veszélyhelyzet világszerte óvatossá tette a vásárlókat. Az elsőként nyitó kínai piac tapasztalatai azt mutatják, hogy a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmarad – derül ki az EY nemzetközi kutatásából. A több mint 12 ezer fős felmérés rámutat, kik vesztették el a vevők bizalmát, és miként segíthetnek rajtuk a digitális megoldások.
A rendhagyó képzettársítások és kezdeményezések eddig is fontos jellemzői voltak a Tipton Eyeworks márkának. Most éppen profi szemvizsgálószalont helyeztek el a belváros egyik leghangulatosabb bárjában, a Paulay Ede utcában található The Workshopban.
Az egymás szomszédságában tevékenykedő Majorka gasztrokocsma és Fióka étterem idén közös szemétszedést hirdet, amelyhez a WOLT Hungary is csatlakozott szervező partnerként.
Június 1-től Árvai Zoltán tölti be a Mystery Hotel Budapest szállodaigazgatói pozícióját. A szállodaüzemeltetésben évtizedes tapasztalatokkal rendelkező szakember a létesítmény működésének teljes körű irányításáért felelős, valamint az ő feladata a hotel pozíciójának növelése a helyi, a regionális és a nemzetközi piacokon.
A koronavírus járványt Magyarország példás fegyelmezettséggel kezelte és ebben leginkább a fokozott higiéniai szabályok betartása segített. Az éttermek villámgyorsan reagálva a helyzetre biztosították, hogy az ételek steril csomagolásba kerülve jussanak el a fogyasztókhoz. Az egyszer használatos termékek forgalma az elmúlt időszakban másfélszeresére nőtt.