A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Starbucks Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagymúltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka.
Kiemelkedő volt az érdeklődés a BKIK visszaváltható poharakkal kapcsolatos felmérése iránt
A repoharak használata összhangban van a szórakozóhelyek vendégeinek környezetvédelmi igényeivel, ugyanakkor a jelenlegi repohár-rendszeren sokan változtatnának.
2016-ban három, még a húszas évei vége előtt álló srác gondolt egy merészet és önerőből belevágott a sörfőzde alapításának hatalmas projektjébe. Tamás, Gergő és Csaba a mai napig a tulajdonosai és aktív szereplői is a kisvállalkozásuk életének, ami MAD SCIENTIST-ként mára egy jól csengő névvé vált nem csak a hazai, de a legtöbbet exportáló kraft főzdeként külföldi sörös berkekben is.
A 2022-23-as S.Pellegrino Young Chef Academy verseny 15 kiválasztott döntőse október 4-5. között mérettetheti meg magát a rangos séfverseny nagydöntőjén Milánóban. A kezdeményezéssel az ásványvízmárka olyan nemzetközi fiatal séftehetségek felkutatását célozza, akik a jövőben a gasztronómia fejlődésének vezető alakjai lehetnek. A fődíj mellett a versenyzők esélyt kapnak a három tematikus díj egyikének megszerzésére is, amelyek nyerteseit idén nyáron, a nagydöntő előtt hirdetik ki.