A Falatozz.hu országos ételrendelő portál Falatozz Zölden! Programjának keretében felmérést készített arról, hogy a zöld szemlélet hogyan jelenik meg a fogyasztói szokásokban az online ételrendelés során. A túlnyomó többség már fontosnak ítéli, hogy az éttermek környezetbarát csomagolásban szállítsák ki a rendelést, de még sok a bizonytalanság a csomagolóanyagok szelektív hulladékgyűjtése területén.
Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, azonban ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat. Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat.
A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a Fény Utcai Piac 2200 fős, hazai gyümölcs-, zöldség-, tej-, hal- és húsfogyasztási szokásokat vizsgáló felméréséből. A Piac júliusban nagyszabású jótékonysági kezdeményezést is indít.
A válaszadók 55%-a az elmúlt éveket figyelembe véve több zöldséget fogyasztott, 37% pedig ugyanannyit, mint korábban. A gyümölcsfogyasztás esetében is hasonló a tendencia - a válaszadók 46%-a idén több gyümölcsöt fogyasztott eddig, mint az utóbbi években, 41% szerint pedig ugyanannyit.
Sokak kedvence volt az elmúlt három évben a Cupákos, az idők azonban változnak és egyre nagyobb az igény a könnyedebb ételekre is. Természetesen Tasnádi Ákos séf is a legújabb trendekhez igazodva alakítja fogásait, és már az elmúlt hónapokban is sokat változott a Cupákos kínálata, most pedig új köntösbe bújt az étterem, amely mostantól Dobka és júniustól megújult külsővel és változatos ételekkel várja vendégeit a Dob utca és a Kazinczy utca sarkán.