Már Magyarországon is elérhető a Wolt+, amellyel az előfizetők a csatlakozó éttermekből és üzletekből korlátlan számban tudnak házhozszállítási díj nélkül rendelni. Az előfizetési díj átlagosan már havonta több, mint két rendelés után megtérül, így a Wolt rendszeres felhasználói előfizetőként jóval kedvezőbb áron, rendelésenként több száz forintot megspórolva érhetik el több ezer étterem és üzlet kínálatát.

Új, a magyar piacon egyedülálló házhozszállítás-előfizetést indít az éttermekből és üzletekből is kiszállító gyorskereskedelmi platform, a Wolt. A Wolt+ egy megújuló, havi előfizetés, amellyel a felhasználók havi 1490 Ft-os előfizetési díj ellenében a Wolt+-hoz csatlakozó éttermekből és üzletekből házhozszállítási díj nélkül tudnak rendelni. Az első hónap ingyenes próbaidőszak, amelynek során a vásárlók díjmentesen tesztelhetik a szolgáltatást.

A Wolt+ egyelőre Budapesten elérhető, ahol már több mint 700 népszerű étteremből és üzletből választhatnak a vásárlók. A vásárlások minimum értéke 3000 Ft az éttermi és kiskereskedelmi rendelések, valamint 5000 Ft az élelmiszer rendelések esetében. A kiszállítások távolsági korlátja 4 kilométer.

“Fontos számunkra, hogy a Wolt a jelenlegi gazdasági helyzetben is megfizethető szolgáltatást nyújtson: a Wolt+ elindításával az a célunk, hogy a vásárlóink továbbra is élvezhessék a Wolt kényelmét, miközben a házhozszállítási díjon minden egyes rendelés során pénzt takarítanak meg“ - mondja Tajta Ákos, a Wolt Balti-államokért és Közép-Európáért felelős regionális ügyvezető igazgatója.

A Wolt+ már átlagosan havonta több, mint két rendelés után megtérül. Így nemcsak a rendszeres vásárlóknak éri meg csatlakozni, hanem azoknak is, akik jelenleg ritkábban rendelnek. Emellett a szolgáltatás természetesen a kereskedőknek és éttermeknek is kedvező, hiszen az előfizetéses modellnek és a 0 Ft-os kiszállítási díjnak köszönhetően a megrendeléseik gyakorisága növekedhet.

“Az látjuk, hogy a Wolt népszerűsége töretlen és sokan akár hetente többször is rendelnek a platformunkon. A Wolt+ az eddiginél még egyszerűbbé és megfizethetőbbé teszi a házhozszállítást, ezért fontos lépés afelé, hogy a Wolt valóban egy olyan platform legyen, amely a vásárlók számára kényelmesebbé tudja tenni a mindennapi életet” - tette hozzá Tajta Ákos.

A Wolt előfizetéses szolgáltatása már számos országban sikeresen elindult, többek között Finnországban, a Balti államokban, Csehországban és Szlovákiában is. “Azt tapasztaltuk, hogy a felhasználóink az elérhető megtakarítások miatt szívesen váltanak a Wolt+-ra és egyre inkább nő az előfizetőktől érkező rendelések száma. Izgatottan várjuk, hogy Magyarországon is elinduljon a szolgáltatás, amellyel a magyar felhasználók számára is még elérhetőbb lesz a Wolt által nyújtott kényelmes házhozszállítás.” - mondja Tajta Ákos.

Már az induláskor több mint 700 helyről rendelhetnek az előfizetők
A Wolt+ előfizetői az induláskor több, mint 700 étterem és üzlet közül választhatnak, a kínálat pedig folyamatosan bővül. A Wolt célja, hogy a vásárlók egyre szélesebb választékot érjenek el. Az alkalmazásban W+ ikon jelzi azokat a kereskedőket, akik csatlakoztak a szolgáltatáshoz, így a felhasználók könnyen megtalálják a kedvezményt biztosító helyeket.

A csatlakozó partnerek között megtalálhatóak a nemzetközi konyha népszerű éttermei, például a Padthai Wokbár, a Pizza Me, a Vapiano vagy a WASABI, a prémium hamburgerekről ismert Zing, a magyaros gyorsételeket kínáló PestiPipi, a Subway szendvicsbár, vagy az egyik legnépszerűbb magyar pizzérialánc, a DonPepe is. Élelmiszerüzletek közül a Wolt saját élelmiszerláncából, a Wolt Marketből, emellett pedig az Auchan, a Príma és a Tesco üzleteiből lehet 0 forintos kiszállítási díjjal rendelni, de a Wolt+ partnerek között számos egyéb üzlet is megtalálható, mint például a Bortársaság, a LEGO, a Szamos Marcipán és az Unipatika is.