Több mint 83 ezren vettek részt a szakkiállításon, amelynek 20 százaléka érkezett Olaszországon kívüli országból.

A TUTTOFOOD fennállása óta az idei volt az egyik legnagyobb volumenű rendezvény. Több mint 83 ezer kereskedelmi látogatót regisztráltak, akiknek 20%-a érkezett 132 országból. A legtöbben sorrendben Spanyolországból, az USA-ból, Franciaországból, Svájcból, Németországból, Hollandiából, Kínából, Romániából, Lengyelországból és az Egyesült Királyságból érkeztek. Mind az öt kontinensről érkeztek delegációk: Vietnamtól Kanadáig, a Feröer-szigetekről Paraguayig és Kazahsztánig.

Különösen az új kiállítási koncepciót értékelték nagyra a kiállítók és a látogatók is: egyszerűsítve az elrendezést, az ágazatokat az ellátási lánc kapcsolódásai, illetve a forgalmazás logikáját tükröző makroterületek – friss, csomagolt fogyasztási cikkek, fagyasztott hal – alapján mutatták be. Így vizuálisan is erőteljesebb élményt nyújtott, és megkönnyítette a márkák és termékek felfedezését.

Minden eddiginél több terméket állítottak ki idén, számos innovációt prezentálva a fenntarthatóság, a csomagolás és egyéb ellátási folyamatok területéről. Olyan új recepteket ismerhettek meg az érdeklődők, amelyek előre jelzik a trendeket és reagálnak a változó fogyasztói igényekre: növényi alapú, vagy fehérjében gazdag termékeket, és a mai életmódot kiszolgáló kényelmi készítményeket. A fenntartható innovációt ismerte el a GDOweek és a MarkUp együttműködésével másodszor kiosztott Better Future Award díj is, amelyre több mint 50 pályázat érkezett.

A Fiera Milano és a Fiere di Parma közötti szövetségnek köszönhetően a Cibus és a TUTTOFOOD az idei évtől egy még inkább stratégiai jelentőségű, európai platformot hoz létre. Ez a tervek szerint a jövőben még hatékonyabban támogatja majd azokat a vállalatokat, amelyek a nemzetközi piacra kilépve szeretnék növelni üzleti tevékenységüket.

A következő rendezvényre 2024. május 7-10. között kerül sor Pármában. A TUTTOFOOD tizedik kiállítása 2025. május 5-8. között lesz, ismét Milánóban.

 

Friss információkért látogasson el a www.tuttofood.it; @TuttoFoodMilano oldalakra.

 

(Képek: tuttofood.it)