Budapest és Pécs után ünnepélyes keretek között megnyitotta kapuit Kelet-Magyarország első BELLOZZO® étterme, amelynek a Fórum Debrecen Bevásárlóközpont ad otthont. Az étterem megálmodói az eredeti olasz ízekre, a gyorsaságra, frissességre és a jó ár-érték arányra helyezték és helyezik ezúttal is a hangsúlyt.

A Fusion Group csapata által életre hívott BELLOZZO® szinte az első perctől kezdve sikert aratott hazánkban, igen hamar megkedvelték a különleges ételkülönlegességeiket az olasz ízek rajongói.

Az elmúlt években három étterem a fővárosban, majd Pécset és most Debrecenben debütált. Minden étterem nyitásnál így a hajdúsági fővárosban is a vezetőség arra törekszik, hogy minőségben és dizájnban is visszaadják a BELLOZZO® hangulatát, amelynek alapjait, azaz a világ első éttermét a 2015-ben az Oktogonon fektették le.

A Fusion Group már komoly tapasztalattal rendelkezik az étteremláncok üzemeltetését illetően, hiszen a nevükhöz fűződik a hazai Burger King működtetése is. Az így szerzett piaci ismereteiket pedig sikeresen felhasználták a saját brandjük megtervezése során.

„A Burger King éttermeknek köszönhetően pontosan éreztük, hogy hol dobog az ország szíve, ezért már a kezdettől fogva célként tűztük ki, hogy Debrecenben is nyissunk egy éttermet. Ez most valósult meg. Nagyon bízunk benne, hogy a debreceni közönség is megszereti a termékeinket – mondta el Néveri Béla, a Fusion Group üzemeltetési igazgatója, aki azt is hozzátette, hogy nagy tapasztalatuk van abban, mit szeretnek a hazai vásárlók, ezért reménykednek a debreceni BELLOZZO® sikerében.

A Fórum Debrecenben található vendéglátóhely egyszerű, szó szerint „fogyasztható” ígérettel várja a vendégeket: igazi olasz ízeket hoznak el hajdúsági megyeszékhelyre különleges tésztákat és pizzákat kínálnak, ízletes salátákat, csábító desszerteket. Természetesen gondoltak azokra is, akik csak glutén és cukormentes süteményekre vágynak.

A tulajdonosok nem bíztak semmit a véletlenre, a hagyományos olasz ízek mellett arra is figyeltek, hogy megkérdezzék vendégeik véleményét, amit építő jelleggel kívánnak felhasználni.

 „A BELLOZZO® márka fejlesztését annak idején úgy indítottuk el, hogy megkérdeztük a vendégeket arról, ők mit szeretnének és mi igazán fontos számukra. A válaszokból egyértelműen kiderült, hogy a látogatók többsége úgy érzi, valamiféle kompromisszumot kell kötnie, ha gyorsételt akar vásárolni,vagy az ételek minőségéből, vagy a kiszolgálás gyorsaságából, esetleg a termékek ár-érték arányából, de valamiből mindenképpen engednie kell. Nekünk viszont az volt a célunk, hogy egy kompromisszummentes brandet hozzunk létre. Őszintén hisszük, hogy a BELLOZZO® valóban ilyen márka. Kiváló minőségben készítjük el az ételeket, ami megfizethető áron kerül a vendégek asztalára, és talán még ők is meglepődnek, hogy milyen gyors a kiszolgálás – mutatta be az étterem filozófiáját Makkay János, a Fusion Group marketing és értékesítési igazgatója.

 

A BELLOZZO® nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az étterem látványkonyhájában kiválasztott ételeket gyorsan, 3-5 perc alatt az eredeti receptek alapján készítsék el, méghozzá a vendégek szeme láttára, így a gasztronómiai élmény valóban garantált.

 

A BELLOZZO® számára kiemelt szempont a minőségi, eredeti összetevők használata, melyek egyenesen Olaszországból érkeznek: a sonkák Parmából, az ásványvíz az olasz Alpokból, a liszt Padovából, a száraztészta Bozanóból és Gragnanóból, a paradicsom Montechiarugolóból, San Lazzaro di Savenából, különleges olasz kávéjukat pedig egy palermói családi vállalkozás készíti.

 

A debreceni BELLOZZO® a nyitást követően a finom olasz ételek mellett akcióval is várja látogatóit, egy héten át bárki megpörgetheti az étterem Szerencsekerekét ezzel is gondoskodva arról, hogy a vendégek a legcsábítóbb kedvezményekkel kóstolhassák meg az olasz mammák féltve őrzött mesterfogásait! Erről bárki meggyőződhet a hét minden napján hétfőtől vasárnapig a Fórum Bevásárlóközpontban.