Egy szálloda első évében nem csupán a vendégéjszakák száma az, ami izgalmas: a kulisszák mögött számos figyelemre méltó adat rejlik.
Milyen és mennyi alapanyag szükséges a vendégek kiszolgálásához? Hány liter kávét isznak el a látogatók? És milyen távolságból érkeznek az utazók? A TRIBE Budapest Stadium, amely nemrégiben ünnepelte első születésnapját, számos felejthetetlen élményt és eseményt vonultatott fel, és mindemellett figyelemre méltó számadatokat is produkált.
A számok beszélnek: így születnek a TRIBE élmények
A TRIBE Budapest Stadium a nyitás óta számos emlékezetes pillanatnak adott otthont. A Groupama Aréna és az MVM Dome közelsége miatt a hazai vendégek aránya kiemelkedően magas volt, de érkeztek látogatók a messzi Új-Zélandról és Ausztráliából is. A legidősebb vendég egy 94 éves hölgy volt, míg a leghűségesebb vendég 14 éjszakát töltött egyhuzamban a hotelben.
Az étterem és a bár sikerei is magukért beszélnek: az étterem első évében több mint 2000 adag gulyáslevest és közel 3000 TRIBE Burgert szolgáltak fel, a reggelik során pedig 5000 liter kávé és 150 000 tojás fogyott el – ez annyi tojás, hogy ha egymás mellé raknánk őket, a Groupama Arénától elérnének a Lánchídig. A konyha összesen 13 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt dolgozott fel, ami elképesztő mennyiség: egy négyfős háztartás esetében ez nagyjából 20 évre elegendő!
A siker kulcsa: a rugalmasság és a jó csapat
Vetlényi Dániel, a szálloda igazgatója szerint a vendéglátóipar egyik legfontosabb tétele, hogy a rugalmasság kulcsfontosságú a sikerhez, amit az elmúlt év is igazolt: „Egy hotel működésében folyamatosan változó környezetben kell helytállni. Az első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy egyedi élményt nyújtsunk, legyen szó egy pihentető alvásról, egy izgalmas koncert előtti vacsoráról vagy egy sikeres üzleti találkozóról.”
Egy szálloda sikerét nemcsak a foglalások száma vagy a vendégek visszajelzései mutatják, hanem az a különleges atmoszféra is, amelyet az ott dolgozó csapat teremt. Az első év tapasztalatai egyértelműen megmutatták, hogy a rugalmasság és a vendégélmény folyamatos finomhangolása elengedhetetlen. A szálloda igazgatója így fogalmazott: „A vendéglátás világában nem elég egy jó koncepció – az számít, hogy azt hogyan tudjuk a mindennapokban megvalósítani. A siker egyik legfőbb összetevője az alkalmazkodóképesség, a másik pedig egy elkötelezett, profi csapat, amely mindig a vendégek igényeit helyezi előtérbe.”
A vendégélmény új dimenziói: autó a lobbyban, futókör a tetőn
A TRIBE Budapest Stadium folyamatosan figyeli a piac trendjeit és azonnal reagál a változásokra. A Covid jelentősen átalakította a szállodaipart is, ennek egyik jelensége, hogy az ultra-last minute foglalások aránya ugrásszerűen megnőtt: kiemelt időszakokban akár a szobák 10%-át az érkezés napján foglalják le a vendégek. A rendezvényszervezés is megváltozott, a TRIBE Budapest Stadium pedig ehhez igazodva akár az utolsó pillanatban is professzionálisan kezeli a rendezvényeket, így volt már olyan eseménye is a hotelnek, ahol egy autót parkoltak le a lobbyban a vendégek ámulatára.
A hotel egyik legújabb fejlesztése pedig egyedülálló sportolási lehetőséget kínál vendégeinek: nemrégiben a szálloda tetején egy exkluzív futókört adtak át. Ez a különleges szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vendégek a város fölött, panorámás környezetben tarthassák formában magukat, anélkül, hogy el kellene hagyniuk a szállodát.
Az első év sikerei azt mutatják, hogy a rugalmas gondolkodás, a vendégközpontú szemlélet és a minőségi szolgáltatások iránti elhivatottság hosszútávon is biztos alapot jelentenek a további növekedéshez.