A világjárvány és a klímaválság hatására ma minden korábbinál szigorúbb elvárásaik vannak a vendégeknek az éttermi higiéniai és a fenntarthatóság terén is. A felmérések szerint 10-ből 6 embernek fontosabb lett a tisztaság a járvány óta, 90%-uk pedig a környezetbarát szemléletet is kulcsfontosságúnak tartja. Ezeknek a kívánalmaknak segít megfelelni a világ vezető higiéniai szolgáltatója, az Essity új, éttermeknek szóló tanácsadó szolgáltatása a Tork Workflow. Mindezt Sipos Norbert séf, a Tork márkanagykövete mutatta be.
A Laposa Borterasz lett az első balatoni vendéglátóhely, amely megkapta a világ egyik vezető higiéniai vállalatának fenntarthatósági elismerését. A badacsonyi vendéglátóhely a Tork megoldásainak köszönhetően a kézmosáshoz biológiailag lebomló, 99%-ban természetes eredetű összetevőkből készült szappant biztosít vendégeinek, amely nem károsítja a vízi élővilágot, a használt papírtermékek pedig 100%-ban újrahasznosítottak. Az elismerés a legújabb fejlemény Tork és a minőségi vendéglátást zászlajára tűző Balatoni Kör immár öt éve zajló együttműködésében, mivel a fenntarthatóság mind a két szervezet céljai között kiemelt helyet foglal el.
Mézzel és naranccsal lakkozott vaddisznó oldalas, atlanti óceáni tőkehal filé csőben sült édesburgonyával, füstölt zeller steak és yuzu zselével töltött vietnámi csokoládé mousse – csak néhány a Kert Bisztró megújult, őszi kínálatából, amit Galgóczi Gábor séf tervezett. A magát világutazó, családbarát étteremnek valló vendéglőben a hazai és a több kontinensről válogatott, szezonális alapanyagok ötvözésével az évszakot új perspektívából fedezhetik fel a vendégek.