Az idén nyár elején nyíló budapesti Matild Palota Selim Ölmezt nevezte ki szállodaigazgató-helyettes, marketing igazgatói pozícióra. Selim a felső vezetőség tagjaként a stratégiai marketing és kommunikációs területekért, valamint a Matild Palota sikeres megnyitásáért felel.
A vendéglátó- és szállodaipar területén szerzett 23 évnyi nemzetközi pre-opening, hírnév- és revenue menedzsment, marketing, kommunikációs és hotel menedzsment tapasztalata, a luxusmárkák területén szerzett széles körű tudása kulcsszerepet fog játszani abban, hogy a Matild Palota Budapest legvonzóbb társasági központjává váljon.
"A Matild Palota visszatér! Hiszem, hogy maradandót alkotunk Budapest gyönyörű városában. Biztosak vagyunk abban, hogy leendő vendégeink a Matild Palota kínálta kulturális és gasztronómiai élményeknek minden percét ugyanúgy élvezni fogják, mint magának az újjászületett épületnek a magával ragadó és különleges varázsát." – nyilatkozta Selim Ölmez.
A szakember, mielőtt csatlakozott volna a Matild Palota felső vezetőségéhez a Marriott International számos brandjéhez tartozó szállodában dolgozott, úgymint Sheraton, W Hotels vagy a St. Regis. Szakmai tapasztalatait olyan rangos, ötcsillagos luxusszállodákban és nagy presztízsű helyszíneken kamatoztatta, mint a kazahsztáni The St. Regis Astana, a The St. Regis Istanbul, a Spago by Wolfgang Puck törökországi étterme és az Abu-Dzabiban található The St. Regis Saadiyat Island Resort. Pályafutása során szállodaipari tapasztalatait Oroszországban, Törökországban, Abu-Dzabiban és Katarban is bővítette. Nemzetközi karrierjének köszönhetően széles körű ismeretekkel rendelkezik a luxusmárkák világáról és a globális turisztikai iparágról is