Budapest frekventált területein lévő elegáns szállodákban helyezkedhetnek el azok, akik a MATE-Mellow Mood Hotels Akadémián szereznek oklevelet, képesítést. A szakmai partnerség keretében az Egyetem kompetenciafejlesztő felnőttképzési programokat indít a munkavállalási esélyek javítása érdekében, továbbá magyar és angol nyelvű felsőoktatási képzések kerülnek meghirdetésre, melyek gyakorlati helyszínét a szállodalánc biztosítja.
A Danubius Hotels április 1-jén töltötte be alapításának 50. évét, ennek apropóján a márka újrapozícionálásával karöltve, május közepén elindítja jubileumi kampányát. „Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!” – tartja a kampány szlogenje, amely nem csak az elmúlt fél évszázad eszmeiségét tükrözi, de egyúttal egy vállalás is egy hasonlóan izgalmas és élményekkel teli következő 50 évre. A 360 fokos, multiplatform kampányban többek közt rendezvényekkel, csomagajánlatokkal és nyereményjátékokkal ünnepli évfordulóját a Danubius Hotels: a vendégek mellett munkatársaival és partnereivel együtt.