Budapest frekventált területein lévő elegáns szállodákban helyezkedhetnek el azok, akik a MATE-Mellow Mood Hotels Akadémián szereznek oklevelet, képesítést. A szakmai partnerség keretében az Egyetem kompetenciafejlesztő felnőttképzési programokat indít a munkavállalási esélyek javítása érdekében, továbbá magyar és angol nyelvű felsőoktatási képzések kerülnek meghirdetésre, melyek gyakorlati helyszínét a szállodalánc biztosítja.
A Danubius Hotels április 1-jén töltötte be alapításának 50. évét, ennek apropóján a márka újrapozícionálásával karöltve, május közepén elindítja jubileumi kampányát. „Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!” – tartja a kampány szlogenje, amely nem csak az elmúlt fél évszázad eszmeiségét tükrözi, de egyúttal egy vállalás is egy hasonlóan izgalmas és élményekkel teli következő 50 évre. A 360 fokos, multiplatform kampányban többek közt rendezvényekkel, csomagajánlatokkal és nyereményjátékokkal ünnepli évfordulóját a Danubius Hotels: a vendégek mellett munkatársaival és partnereivel együtt.
Januárban csaknem 25 százalékkal, 1,102 millióra nőtt Romániában a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma a tavalyi első hónaphoz képest - közölte kedden a román országos statisztikai intézet.
A február 21-i Idegenvezetők Világnapjával kezdetét vette az új budapesti turisztikai évad, melyet a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) rendezvényén nyitottak meg. Az eseményen a főváros idegenforgalmi helyzetének ismertetése mellett értékelték a kamara eddigi válságkezelő kezdeményezéseit, valamint bemutatták BKIK által szervezett hagyományos budapesti rendezvénysorozat február végi programjait is.