A Starbucks Magyarország idén is elhozza vendégei számára a hamisíthatatlan Halloween-hangulatot. A limitált kiadású vaníliás-meggyes ízű, kísérteties Cherry&Scream Frappuccino italkülönlegességet az ízletes, gyümölcsös ízű tejszínhab koronázza meg.
A Starbucks Magyarország idén is elhozza vendégei számára a hamisíthatatlan Halloween-hangulatot. A limitált kiadású vaníliás-meggyes ízű, kísérteties Cherry&Scream Frappuccino italkülönlegességet az ízletes, gyümölcsös ízű tejszínhab koronázza meg.
Jó minőségű, de a vártnál kevesebb szőlő termett a szekszárdi borvidék szekszárdi területein a nyári hőség és a kevés csapadék hatására.
Neszmély borvidéke alig egy órányira fekszik Budapesttől, mégis kevéssé ismert még a hazai borfogyasztók körében. Pedig a környék igazi kis ékszerdoboz: a dűlők lábánál kanyargó Duna csodálatos panorámát kínál, a települések kulturális sokszínűsége és izgalmas gasztronómiája tökéletes kirándulóhellyé teszi a vidéket, a neszmélyi borok pedig olyan illatosak, amelyet kevés helyen tapasztalni. A borvidék legnagyobb borászata, a Hilltop most image filmet készített Neszmélyről, amely mellé négy, a tudatos és élvezetes borfogyasztásról szóló kisfilm is készült.
A Coca-Cola HBC AG vállalást tett arra, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik.
Továbbra is élen jár a fenntarthatósági célok kitűzésében és elérésében a HEINEKEN Hungária. A vállalat első globális sörgyárként vonta ki PET-palackos termékeit a portfóliójából, illetve a fogyasztói igényekre reagálva még azelőtt papírpoharak használatára állt át, hogy ezt a törvényi szabályozás kötelezővé tette volna. 2030-ra a HEINEKEN Hungária – a tervek szerint – karbonsemleges termelésre, 2040-re pedig a teljes ellátási lánc tekintetében is zéró kibocsátásra áll át.