A Pajzos Tokaj november 24-én rendhagyó borkiállítás keretén belül mutatta be új arculatát és megújult márkáját. A Bárkert Bistroban rendezett egyórás pop-up kiállítás a Palingenézis, azaz Újjászületés nevet kapta.
Szeptember vége óta foodpanda márkanévvel és még több innovációval folytatja a NetPincér, amelynek saját üzlethálózata, a NetPincér market már panda market néven érhető el. A vállalat már a márkaváltás bejelentésekor jelezte, hogy az új név új lehetőségeket, illetve fejlesztéseket is tartogat. Ennek egyik eleme az az együttműködés a MONYO Brewinggal, amelynek eredményeként elérhetővé vált a panda marketekben egy könnyed limitált kiadású Session IPA, a Panda Manna.
A már évek óta veszteséges szőlőtermesztés nem tartható fent a jelenlegi hazai nagykereskedelmi borárak mellett, amennyiben nem történik 15-20 százalékos nagykereskedelmi áremelés, úgy a magyar szőlő-bor ágazat helyzete teljes mértékben ellehetetlenül a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa szerint.