Hírek

Hírek

Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük.

Hírek

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek. A kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a szélesebb közönség számára is bemutatnák. A legtehetségesebbekkel hosszú távon is együtt dolgozik majd a Starbucks Magyarország.

Tags: ,

Hírlevél feliratkozás

newsletter