Van olyan étterem, amelyik tiltja, tűri vagy támogatja a közösségi médiás fotózást - a Dirty Bones határozottan az utóbbi csoportba tartozik.

Az éttermeket, bárokat egyre inkább átformálja a közösségi fotómegosztó oldal, amely során egyre többet foglalkoznak az étel, ital kinézetével, mint az ízével. A fiatalabb generáció számára már teljesen természetes, hogy telefonjával fotózza az ételét, amit éppen eszik, míg több vendéget ez irritál, és több szakácsot is idegesít a gyakorlat, ráadásul az étel is kihűl. Vannak olyan éttermek, ahol tiltják is a fotózást. Többen viszont ingyenreklámként tekintenek rá. 

Londonban a New York-i stílusú büféételeket és koktélokat kínáló étterem is inkább adja a lovat az Instagram-felhasználók alá. A vendégeiknek ugyanis Instagram-készletet biztosít, hogy jobb képeket készíthessenek – írja a Mirror. A csomag LED-es vakut, feltöltőt, felcsatolható nagy látószögű objektívet és háromlábú selfie-állványt tartalmaz.

Cokey Sulkin étteremvezető szerint azok az emberek, akik a Dirty Bones-t látogatják nagyon aktívan használják a közösségi médiát, és ezen belül különösen az Instagramot. Ezt pedig érdemes szem előtt tartani, mert így arra ösztönzi őket, hogy az ételeket és italokat, amiket elkészítenek egyszerre legyenek finomak és látványosak is.