Tovább erősödik a Zing Burger: az újonnan megnyitott oktogoni étterem után a folyamatosan erősödő franchise rendszer a cél, és akár a nemzetközi terjeszkedés is szóba jöhet. A bővülő hálózattal az étteremlánc év végéig várhatóan túllépi a 1 milliós eladott burger számot.

Tovább terjeszkedik a hazai hamburgerlánc, a Zing. Újabb éttermet nyitott a franchise rendszerben működő vállalkozás, mégpedig Budapest turisták szempontjából is forgalmas csomópontján, az Oktogonon.

Hat éve truckként indult hódító útjára a Zing Burger és hamar növekedésnek indult, köszönhetően többek között az akkori hamburgerpiacon kevésbé jellemző minőségi, magyar alapanyaghasználatnak.

A vállalkozás elmúlt időszaka is arról tanúskodik, hogy nem állt meg a fejlődés: 2018. végén két éttermet nyitottak, októberben a Shopmark üzletházban majd decemberben a Nyugati Pályaudvarnál. Az új oktogoni étteremmel 8 darabra duzzadt a főváros harmadik legnagyobb hamburgeres láncának üzletszáma.

A Zing csoport a tavaly elért 1,5 milliárddal megközelítette, de idén várhatóan már át is lépi a 2 milliárdos nettó árbevételt.  Az eladott hamburgerek mennyisége is nőni fog idén: a tavalyi 800 ezerhez képest várhatóan eléri, és meg is haladja az 1 milliós állomhatárt.

A jövőben éves szinten 2-3 új étterem megnyitásával számolnak, az elsőszámú cél pedig az, hogy országosan is jelen tudjanak lenni a piacon. Ezt követően a nemzetközi terjeszkedésen lesz a hangsúly.