Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) sörgyárak bejelentette, hogy a harmadik negyedévben a bevételeik 3,6% -kal nőttek, ezzel elérve a 14 700 millió dollárt.

Ezzel az év első három negyedévében a csoport teljes bevétele 41.844 dollárra nőtt, ami 4,1% -os növekedést jelent.

"Cégünk továbbra is szilárd eredményeket ért el ebben a negyedévben" - nyilatkozta a vállalat.

Az AB InBev szerint a három globális márkaneve - a Budweiser, a Corona és a Stella Artois - a legutóbbi negyedévben 1,6% -os bevételnövekedést mutatott.

A Budweiser bevételei összességében 2,2% -kal csökkentek, azonban az Egyesült Államokon kívül 4,4% -os növekedést tapasztaltak, amely a Brazíliában, Dél-Koreában és Chilében elkönyvelt erőteljes teljesítménynek köszönhető.

Eközben a Stella Artois 0,9% -os bevételnövekedést ért el, a Corona bevétele pedig 9,6% -kal nőtt, 11,2% -kal nőtt a Mexikói hazai piacán kívül, beleértve Kína, Columbia és Ecuador erőteljes növekedését.

A vállalat elmondása szerint a 2017-es pénzügyi évben várhatóan felgyorsítja a teljes bevétel növekedést, amelyet a globális márkák és erős üzleti tervek határozott növekedése vezérel.