Alkoholos italok a Starbucksnál Amerikában

Külföld
Tipográfia

A Starbucks egyre több amerikai üzletében teszteli az alkohol-értékesítést és már közel járnak a sör- és borkínálat bevezetéséhez még szélesebb körben. A Starbucks Esték koncepció keretében szélesebb ételkínálat és hozzá kiválasztott alkoholos italkínálat bevezetését tesztelik.

A Starbucks előnyei egyértelműek: ha ezt megvalósítják, növelni tudják az eladásaikat, amikor a kávé értékesítés mértéke már alacsonyabb, így szinte biztos, hogy az átlagos értékesítésüket növelni tudják. A bevezetéssel kapcsolatban számos logisztikai és gyakorlati probléma merül fel, mint például az engedély beszerzési kötelezettség, ami államonként változik, vagy az új képzés az alkalmazottak számára és a lehetséges vásárlói ellenállás a kevésbé család-barát termékekkel szemben.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner