A közösségi oldalakon az Ötkert romkocsmáról, a Szimpla és az Urimuri szórakozóhelyekről beszélnek a legtöbbet a felhasználók – derült ki a Hilltop Neszmély Zrt. közösségi média kutatásából, ami a manapság oly divatos romkocsmákat, illetve a vendégek borhoz való viszonyát vizsgálta. Érdekes, hogy a közösségi beszélgetések egyhatodában valamilyen módon szóba kerül a bor is.

Egyedi és extravagáns művészeti pályázattal népszerűsítené a hétfő reggeli kávézást az 57 Restaurant. Aki nem csak az illatát és az ízét szereti a fekete élénkítőnek és egy egyedi kihívásra is vágyik, annak most itt a lehetőség: főzött kávéból vagy kávébabból képet, szobrot vagy egyéb művészeti alkotást várnak a kiírók.

A magyar konyha újraértelmezése és korszerűsítése a célja annak a tréningnek, amelyet a Külügyminisztérium megbízásából már második alkalommal szervezett meg a Magyar Konyha magazin a külképviseleteken dolgozó magyar séfek számára a METRO Vevőakadémián.

Megnyitásának harmadik hetében már várakozáson felüli forgalmat, esti teltházakat produkál az Evidens magyar bisztró a Sas utcában. Vendégei az egészséges, fele-fele arányban magyarok és külföldiek. De az Evidens nemcsak ezzel ugrik ki a belvárosi új üzletek közül, hanem azzal is, hogy a június közepén megnyitott teraszán sajátosan értelmezi a street food-ot– híven koncepciójához, amelynek középpontjában a hagyományos magyar vendéglátás áll.

Másodszor is sokakat magával ragadott az alkotói szenvedély: több mint 19 ezren kapcsolódtak be a McDonald’s „Az én hamburgerem” 2013-as online versenyébe. A játék weboldalán létrehozott több mint 23 ezer tervből a közönség szavazatai alapján 5 kedvenc juthatott a döntőbe, közülük zsűri választotta ki azt a két szendvicset, amelyeket hamarosan a McDonald’s éttermek kínálatában is viszontláthatunk. Idén a McTipszmiksz és a Nyamiburger a befutó, és született egy különdíj is.

Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. Az eddig minden évben nyertesek között szereplő Tork márkát idén is elismerte a zsűri.

Magyar és francia magánszemélyek közös vállalkozása az a joghurtfagylalt-üzlet, amely a minap nyitott meg a VI. kerületben. A hagyományos fagyinál jóval egészségesebb édesség receptje Olaszországból származik, az elkészítéséhez használt friss tejet és joghurtot azonban magyarországi partnerektől szerzik be.

További cikkeink...

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner