A METRO-nak is bejött Sziget

Hírek
Tipográfia

A kereskedelmi cég új szolgáltatással debütált a fesztiválon, és a korábbi mennyiség dupláját kaszálta.

Több mint 1000 féle terméket vásároltak a Sziget Fesztiválon részt vevő vendéglátóipari egységek. A legkeresettebb termékek a METRO saját márkás termékei voltak, amelyek a teljes forgalom több mint felét tették ki. A legnagyobb mennyiségben az alapvető élelmiszerek pl. liszt és cukor, illetve a különböző feldolgozottságú húsárúk és félkész termékek fogytak. A zöldségek közül a jégsaláta és a rukkola voltak a legnépszerűbbek, míg a gyümölcsök közül leginkább a görögdinnyét és a narancsot keresték a vendégek. Az alkoholos italok közül a mindenhol elérhető és népszerű sörök, borok és rövid italok mellett, a METRO-nál az unikum és pálinka termékek voltak a legkeresettebbek.

A fesztiválon debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a vendéglátás kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás révén a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudták az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A vásárolt termékek közel 60 százaléka magyar termék volt. Napi szinten az összforgalom meghaladta a 10 millió forintot, ezzel a korábbi mennyiség duplájára nőtt a rendezvényen a METRO által biztosított termékek értéke.

Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója a Chef&Pincérnek elmondta, hogy a több milliárdos beruházás során összegyűjtötték, hogy a vásárlóik szerint melyek az erősségeik, és mi az, amiben még fejlődniük kellene. Ezután ahelyett, hogy egy ötéves tervben faragták volna le a versenyhátrányukat, egy csapásra az új szolgáltatással augusztustól vezetik az újdonságokat, amelytől azt várják, hogy minden kihívásnak meg tudnak majd felelni. Ennek egyik legfőbb eleme, hogy a kínált termékkörben stabil áron és állandó minőségben nyújtják azokat a termékeket, amelyre a Horeca-szektornak szüksége van. Egyelőre csak a Budakalászi METRO-üzletüket szabták át, de hamarosan az összes áruházat átalakítják.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner