Foci vb-s csomagolás a McDonald’s-nál

Hírek
Tipográfia

A McDonald’s először cseréli le globálisan az ikonikusnak számító sültkrumpli csomagolását: a brazil futball világbajnokság ünneplésére új, színes dobozokat vezetnek be világszerte.

A csomagolás gondos fejlesztés eredménye, a szórakoztatás érdekében digitális élményt rejtettek a „dobozba”. Az utcai művészek által készített képekre irányítva a telefont a „McDonald’s GOL!” alkalmazással a vásárlók a kiterjesztett valóság nyújtotta élményt élvezhetik. Egy focilabda jelenik meg a kijelzőn, amit a hálóba kell juttatni, azonban nemcsak a krumpli csomagolásával játszhatnak a fogyasztók, hanem a megvásárolt többi termék csomagolását is bevonhatják a játékba egyfajta terepakadályokként. Az eredményeket a közösségi oldalakon is meg lehet osztani, a McDonald’s pedig az országok összesített eredményeit gyűjti.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner