Magyar pálinkák is bemutatkoznak a nemzetközi bor- és szeszesital-ágazat egyik legfontosabb üzleti fórumán jövő év március 18-20. között.

Az  Agrármarketing Centrum (AMC) 43 négyzetméteres közösségi standdal és három hazai kiállítóval jelenik majd meg, a kitelepüléssel azt szeretnénk elérni, hogy a magyar pálinka a régió kereskedelmi kapcsolataiban is méltó alternatívaként szerepeljen a minőségi aperitifek és röviditalok között - jelezte Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint.

A ProWein történetében először a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) közösségi standjának közvetlen szomszédságában lesznek elhelyezve az önálló standdal érkező magyar kiállítók, és megújult arculati elemekkel ösztönzik majd a magyar borok megízlelésére, megvásárlására a látogatókat - közölte Gál Zsombor, az MTÜ bor- és gasztromarketing főosztályvezetője. A tervek szerint a magyar borok mellett az MTÜ a magyar gasztronómia megismertetése érdekében kóstoltatásokkal és különleges cateringgel is készül.

Az idei szakvásáron 60 ország 6615 kiállítója vett részt, több mint 58 ezer szakmai látogató érkezett 131 országból, hat év alatt 50 százalékkal sikerült a szervezőknek megemelni a ProWein események látogatóinak számát. A vendégek kétharmada csúcsvezető, és minden második látogató kereskedelmi üzletet is köt.

Fotó: Messe Düsseldorf/ctillmann