Folytatódik a Foodpanda világszintű terjeszkedése

Hírek
Tipográfia

A Foodpanda-csoport további 20 millió dollárnyi befektetést kapott, hogy folytatathassa világhódító útját. Jelenleg négy kontinensen is tevékenykedik, célja, hogy 2014 első negyedévében már a világ 40 országában jelen legyen.

A Foodpanda és a partnercége, a Hellofood a leggyorsabb ütemben növekvő online ételrendelő szolgáltatás, mely mostani tőkebefektetését egy olyan befektetői csoporttól kaptak, melynek tagja a Phenomen Ventures is. 2013-ban a Foodpanda már kapott 20 millió dollárt több befektetői csoporttól, többek között a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, és 8 millió dollárnyi tőkebefektetést az iMENA Holdings-tól.

Tavaly 20 új országban jelent meg a Foodpanda, és vezette be iOS és Android telefonos applikációját, mely jelenleg egyike a legnépszerűbb ételrendelő-applikációknak. Hazánkban az iOS telefonos applikáció épp a harmadik helyet birtokolja az App Store food&drink listáján. A hosszútávon fenntartható növekedési stratégiája szerint nyolc további országban jelenik meg a piacon 2014 első hónapjaiban: Horvátország, Bulgária, Szerbia, Szlovénia, Kazahsztán, Azerbajdzsán, Tanzánia és Uganda.

Az online ételrendelő szolgáltatás segít az éttermeknek eladásaik növelésében online és mobiltelefonos felületek segítségével, ráadásul folyamatosan megújuló technológia hátteret biztosít és statisztikákkal látja el őket. A fogyasztók online kiválaszthatják és megrendelhetik kedvenc ételeiket, majd a Foodpanda a rendelést közvetlenül az éttermek felé továbbítja, akik kiszállítják azt. Világszerte több mint 22.000 partnerétteremmel dolgozik együtt a Foodpanda.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner