Az új hoteleket Magyarországon, Olaszországban, Franciaországban, Romániában, Hollandiában és Németországban nyitják

A  Hilton (New York Stock Exchange: HLT) a mai napon megerősítette DoubleTree by Hilton hotelportfóliójának jelentős bővítését: hat új európai szállodát jelentett be Magyarországon, Olaszországban, Franciaországban, Romániában, Hollandiában és Németországban. Európában a DoubleTree a Hilton leggyorsabban növekvő teljes körű szolgáltatást nyújtó márkája a következő öt évben a régióban várhatóan megnyíló 37 szállodával együtt, amelyek a kontinensen jelenleg működő több mint 120 DoubleTree by Hilton hotelhez csatlakoznak majd.

 

Patrick Fitzgibbon, a Hilton európai, közel-keleti és afrikai régió (EMEA) fejlesztéseiért felelős vezető alelnöke elmondta: "2008-as európai megjelenése óta a DoubleTree by Hilton az európai kiemelkedő növekedés élvonalában van. A hotellánc jelenleg 19 országban működik, és a következő években további hét országban várható piacralépésük. A DoubleTree by Hilton márka kiválóan alkalmas arra, hogy a tulajdonosok átalakított ingatlanok iránti keresletének eleget tegyen, a DoubleTree by Hilton kiemelkedő globális hírneve, valamint hűséges ügyfélköre pedig vonzó fejlesztési lehetőséget kínál a márka számára. A Hilton Európában, a Közel-Keleten és Afrikában jelenleg 600 szállodát üzemeltet, amelyek közül 140 a DoubleTree by Hilton lánchoz tartozik.  A hat új szálloda stratégiai elhelyezkedésének köszönhetően megfelel a fogyasztói preferenciák és az üzleti igények növekedésének, közben pedig a Hilton számára új desztinációkra való belépést jelentenek."

 

Shawn McAteer, a DoubleTree by Hilton globális márkavezetője elmondta: "A DoubleTree by Hilton erőteljes növekedése Európában, valamint a régió új úti céljai még több lehetőséget biztosítanak számunkra, hogy a vendégeknek az elismert márkától már elvárt barátságos fogadtatást és vendégszeretetet nyújtsuk. A korszerű szálláshelyek, a legmodernebb konferencia- és rendezvényterek, a legapróbb részletekig megtervezett wellness-létesítmények és az egyedi étkezési élmények révén ezek az új szálláshelyek továbbra is jól példázzák a márka sikeres globális növekedési stratégiáját, valamint alaposan felkészültek arra, hogy a világ minden tájáról érkező üzleti és szabadidős utazókat fogadják."