Több mint 11 millió forintot gyűjtött össze négy Marriott csoporthoz tartozó hotel 2018 őszén, a Marriott International ,,You Eat, We Give” jótékonysági programjában. A kezdeményezéshez idén először a The Ritz-Carlton európai szállodái is csatlakoztak, köztük a The Ritz-Carlton, Budapest.

 Európai szinten összesen 258 ezer euró (csaknem 81 millió forint) gyűlt össze a fiatalok önálló életkezdését és karrierépítését támogató jótékonysági akcióban. A program részeként szeptember és október folyamán a három budapesti, valamint egy kecskeméti Marriott csoporthoz tartozó hotel éttermei minden felszolgált ebéd és vacsora után 1 euróval támogatták a nehéz sorsú fiatalok számára elindított kezdeményezéseket. Az akcióban a Deák St. Kitchen (The Ritz-Carlton, Budapest), a Peppers Mediterranean Grill (a Budapest Marriott Hotel korábbi étterme), az Oléo Pazzo Mediterranean Bistro (Courtyard by Marriott Budapest City Center) és a Bistorant (Four Points by Sheraton Kecskemét) vettek részt.

,,A Marriott mindig is elkötelezett volt a fiatalok életútjának segítésében. Éppen ezért vagyunk büszkék arra, hogy részesei lehetünk a ,,You Eat, We Give” programnak. Az pedig még nagyobb büszkeséggel tölt el minket, hogy vendégeink is örömmel csatlakoztak a kezdeményezéshez” – nyilatkozta Arne Klehn, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatója. ,,Úgy gondoljuk, hogy az SOS Gyermekfalvak nagyszerű munkát végez a hátrányos helyzetű családok és gyermekek segítésében, ezért döntöttünk a támogatásuk mellett.”

,,A Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel & Konferenciaközpont a megnyitása óta kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra. Kiváló kapcsolatot ápolunk az SOS Gyermekfalvak munkatársaival és támogatottjaival Kecskeméten. A ,,You Eat, We Give” programmal egy újabb lehetőség nyílt munkájuk támogatására, amelyhez boldogan csatlakoztunk, megosztva vendégeinkkel a jótékonyság fantasztikus élményét” – mondta Polgár Tibor, a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel & Konferenciaközpont ügyvezetője.

A Marriott Európa-szintű „World of Opportunity” programján belül a „You Eat, We Give” kezdeményezés fő célja a fiatalok munkanélküliségének csökkentése a kiválasztott jótékonysági partnerszervezeteken keresztül. A Marriott vendégeinek segítségével, a program 2012-es indulása óta több mint 3 millió euró gyűlt össze, készpénz és adomány formájában. A vállalat dolgozói mindemellett 70.000 önkéntes órában segédkeztek abban, hogy támogassák a fiatalok karrierépítési terveit.