Véget ért az Év Legbarátságosabb Szállodája Verseny

Hírek
Tipográfia

Június 15-én éjfélkor zárult Az Év Legbarátságosabb Szállodája Verseny 2016 (www.szallodaverseny.hu), ahol a szavazók arról dönthettek, hogy mely magyarországi szálláshelyek voltak a legfigyelmesebbek, legbarátságosabbak idén.

A dobogó legfelső fokára a Hotel Piroska Bük**** állhatott fel, második helyen a MenDan Magic Spa & Wellness Hotel****superior végzett, végül a harmadik helyezést a Palace Hotel Hévíz**** nyerte a voksok alapján.

Az idei megmérettetésben több, mint 150 ezer szavazó döntötte el, melyek a legjobb hazai hotelek. Kiélezett versenyben az első helyezett a Hotel Piroska Bük**** 39403 voksot, az ezüstérmes MenDan Magic Spa & Wellness Hotel****superior 37933 szavazatot, míg a harmadik helyezett Palace Hotel Hévíz**** a szavazók döntése alapján 34668  voksot zsebelt be. Továbbá kisorsoltunk három különdíjat is a versenyben induló panziók között. A Szerencsemák Panzió kapta az első különdíjat, másodikat a hegykői Tornácos Ház, harmadikat pedig a mátrai Au Naturel Vendégházak.

Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat Szóvivője – a verseny védnöke - a kedves mentalitás kapcsán korábban kifejtette:  „Nemcsak kommunikációs szakemberként, hanem gyakori szállóvendégként is mély meggyőződésem, hogy a vendég elégedettségét elsősorban nem az arany kilincsek és legmodernebb plazmatévék, hanem a személyzet hozzáállása, viselkedése befolyásolja - Emberek az emberekért” – így utalt arra, hogy ez a Vöröskereszt által használt jelmondat kiegészíti a mentők és a szállodások küldetését, hivatását is.

„A versennyel idén is a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás „imidzsének” javítása volt a célunk. Biztosak vagyunk abban, hogy ha az utazni vágyók megtapasztalják az odafigyelést, akkor sokan választják a belföldi hoteleket, a külföldi utazás helyett. Azt gondolom, hogy ezt a célt az ez évi versenyben is bőven elértük. Sok marketing, és innováció is helyet kapott, a szavazókkal történő kommunikáció legfőbb felülete pedig a Facebook volt. ” – fogalmazott Balla-Seethaler Tamás, marketing igazgató.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner