Kézműves söröző extrákkal – győztest hirdetett a Budapest Marriott Hotel

Hírek
Tipográfia

Marriott CANVAS 20150625 04A #Marionett csapata nyerte a kézműves söröket, hentesüzletekben kapható ételeket és egyedülálló italokat – köztük sörkoktélokat és alkoholmentes dzsúszokat – felvonultató koncepciójával a Budapest Marriott Hotel egy hónapja kiírt „Vágj bele életed vállalkozásába!” pályázatát.

A vállalkozó szellemű fiatalokból álló csapat, a szálloda 40 000 dollár értékű pénzügyi támogatására és a Marriott évtizedes tapasztalatára támaszkodva augusztus elején nyithatja meg a marionettszínházak hangulatát idéző kézműves sörözőjét a szálloda jelen pillanatban üresen álló helyiségében, azzal a nem titkolt céllal, hogy a Duna-korzót segítsen bekapcsolni a város vérkeringésébe.

Marriott CANVAS 20150625 01A Budapest Marriott Hotel május 28-án írta ki az úgynevezett CANVAS programja keretében a „Vágj bele életed vállalkozásába” pályázatát, melyen olyan vendéglátóipari tapasztalattal rendelkező fiatalok jelentkezését várták, akik eddig anyagi forrás hiányában nem tudták megnyitni vendéglátóhelyüket. A háromhetes pályázati időszakban 35 érvényes, a szálloda által támasztott követelményeknek megfelelő nevezés érkezett. A koncepciók közül – melyben a pályázók bemutatták a vendéglátóhely étel- és italspecialitásait, látványterveit, továbbá üzleti szempontból is alátámasztották koncepciójuk megvalósíthatóságát –, a Budapest Marriott Hotel menedzsmentje és az anyavállalat képviselői választották ki a legjobb hatot, és terjesztették azokat a Marriott vezetőiből és a hazai gasztronómiai élet meghatározó szereplőiből álló zsűri elé. A döntőbe jutott pályázók egy kétnapos, úgynevezett cook-off eseményen prezentálhatták terveiket és mutathatták be tervezett vendéglátóhelyük kínálatát.

A számos kiváló koncepció közül a zsűri – figyelmembe véve a különleges ital- és ételkínálatot, illetve a koncepció komplexitását és a kreatív megoldásokat –, a #Marionett csapatát találta a legjobbnak, így ők nyithatják meg augusztus elején kézműves sörözőjüket a szálloda épületében, illetve a helyiséghez kapcsolódó, a Duna-korzón elhelyezkedő teraszon.

A kézműves söröző kialakítása a marionettszínházak világát idézi: anyaghasználatban a fa és a kötél hangsúlyos, a berendezéseket és a dekorációs elemeket a zsinórpadlások inspirálták. A sörpult fölé marionett bábuk kerülnek, melyek a sörcsapokkal összekötve látványos performanszt nyújtanak minden csapolás alkalmával. A sörcsapokból nagyobb részt magyar, kisebb részt külföldi kisüzemi csapolt sörök folynak, a délelőtti, koradélutáni órákban ezeken felül frissen készített, alkoholmentes gyümölcs- és zöldség dzsúszokat fogyaszthatnak a vendégek, esténként pedig sörkoktélokat kísérletezhetnek a különlegességekre vágyók. A konyha elsősorban a hentesüzletekben fellelhető kínálatra épül, de a sült húsok és kolbászok, illetve a grillezett ételek mellett a házias magyar fogások is szerephez jutnak.

Marriott CANVAS 20150625 02„Az utóbbi hetek tanúbizonyságot adtak arról, hogy Magyarországon rengeteg tehetséges, ambiciózus, koncepciókban gondolkozó fiatal él. Felemelő érzés számomra, hogy a CANVAS program keretében egy ilyen fiatalokból álló csapat álmának megvalósítását támogathatjuk. A #Marionett koncepciójában az ital- és az ételkínálat is kifejezetten erős, és azzal együtt, hogy alapvetően egyszerű tételeket vonultatnak fel, de mindenbe sikerült valamilyen csavart tenniük: minden ismerős és vonzó, de az innováció lépten-nyomon megjelenik a koncepció minden elemében” – mondta el Rick Enders, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatója.

A zsűri további tagjai közül Jeremy Dodson, a Marriott európai étel- és italfejlesztési alelnöke, illetve a CANVAS program képviselője aláhúzta, hogy a korábbi európai és ázsiai CANVAS programokkal összevetve, Magyarországon kiemelkedően erős pályázatok születtek, ráadásul kifejezetten nagyszámban. Mautner Zsófia gasztroblogger számára a hentes-bisztró kínálaton felül, kifejezetten vonzóvá tette a nyertes koncepciót az, hogy a szenvedélyes bemutatót tartó #Marionett csapata nem pusztán egy vendéglátóhelyben gondolkodott, hanem egy közösségi tér kialakításában, amire a söröző, mint formátum, kifejezetten alkalmas. Bíró Lajos, a Bock Bisztró séfje szerint a #Marionett csapata érkezett a legizgalmasabb koncepcióval, és mind az étel-, mind az italkínálatba olyan különlegességeket tudtak építeni, amelyek sikeressé tehetik a helyet, a koncepció kreatív elemei pedig csak tovább erősítik ezt a hatást. Jókuti András gasztroblogger kiemelte, hogy a #Marionett csapata olyan, 2015 Magyarországán érvényes koncepcióval, illetve pályázattal nevezett, amely ismét vonzóvá teheti a budapestiek számára a város egyik legszebb környékének számító, de jelen pillanatban az itt élők körében kevésbé népszerű Duna-korzót.

 

Marriott CANVAS 20150625 03   Marriott CANVAS 20150625 05

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner