Budapest szállodái a 3. helyen állnak

Hírek
Tipográfia

Budapest szállodái a dobogós harmadik helyet érték el a legjobb ár-érték arányt tekintve - ez derül ki a PwC tanácsadó cég pénteken ismertetett online szálloda értékeléseket összegző tanulmányából.

    A fővárost a listában Fokváros és Prága előzi meg. A mutató azt méri, hogy a vendégek összességében milyen szolgáltatást kaptak a pénzükért.
    A tanulmányból kiderül az is, hogy sok szállodatulajdonos egyáltalán nem veszi figyelembe üzletének fejlesztése során a vendégek visszajelzéseit, gyakran hivatkoznak az értékelések megbízhatatlanságára, így védekezve a kapott kritikákkal szemben. Azonban akik képesek megfelelő intézkedéseket hozni a szolgáltatás javítása érdekében, hosszú távú versenyelőnyre tehetnek szert. A vendéglátóhelyek tulajdonosainak mindemellett azt is figyelembe kell venniük, hogy az online értékelések a turisztikai szakemberek, illetve a befektetők számára is hasznos információkkal szolgálnak, így a negatív észrevételek - például a turisták keresletét vagy forrásszerzést tekintve - további kedvezőtlen üzleti hatásokkal járhatnak.
    A PwC Online Reputations - Why hotel reviews matter and how hotels respond című angol nyelvű felmérése két üzleti évet ölel fel, és 142 online utazási iroda, valamint online értékelési felületen elérhető visszajelzéseken alapul.
    A PwC tanulmánya a 3, 4, illetve 5 csillagos szállodákat is figyelembe veszi 48 városban. A kiválasztott 48 város Nyugat- és Közép-Európában, Kelet-Európában, Közel-Keleten és Afrikában, valamint Indiában található.

(MTI)

 

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner