Az olasz piacvezető szakmai lapok (TTG Italia, Guda Viaggi, Agenzia di Viaggi) mindegyike a magyarországi olasz beutazó turizmus mutatóinak rekord mértékű, két számjegyű növekedéséről számol be.

A Magyar Turizmus Zrt. 2013-as belföldi kampánya egy-egy utazásra ösztönző életérzés és hangulat megjelenítésével népszerűsíti a hazai turisztikai termékeket. A tavaszi időszak „ébredés” hívószava után a nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé lesz.

A Magyar Turizmus Zrt. az idei évben immár 8. alkalommal hirdette meg a Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázatot szállodák és éttermek részére. Idén 28 szálloda és 5 étterem pályázta meg a Magyar Turizmus Zrt. szakmai védjegyét, a 3 évig érvényes Magyar Turizmus Minőségi Díjat. Az idei jelentkezők között 14 megújító és 19 új pályázó vesz részt, ezek közül 7 budapesti és 26 vidéki szolgáltató.

A KSH adatai szerint – az idei hosszú hétvégéket is érintő kedvezőtlen időjárási viszonyok ellenére – kedvező tendencia mutatkozik a Balaton régió előszezoni vendégforgalmában, ami bizakodásra ad okot a főszezon forgalmára nézve is.

A Magyar Turizmus Zrt. 2013-ban ötödik alkalommal szervezi meg a Balaton7 elnevezésű kampányát, melynek keretében a Balaton régió nyújtotta előszezoni lehetőségekre, kedvezményes ajánlatokra hívják fel a figyelmet: fesztiválokra, rendezvényekre, múzeumlátogatásokra és különböző aktív programokra invitálják az érdeklődőket, május 10. és 20. között.

További cikkeink...

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner