Véget ért a D24  különleges élménygyűjtő akciója, amelyben a Dreher Sörgyárak alkoholmentes márkája fogyasztói segítségével szervezett gyűjtést a SUHANJ! Alapítványnak.

A kampány célja az ép és fogyatékkal élők közös mozgását elősegítő SUHANJ! Alapítvány közösségi futóprogramjának támogatása volt. A lelkes fogyasztókon kívül több híresség is részt vett a megmozdulásban, ők aláírásukkal járultak hozzá a kezdeményezés sikeréhez.

A tavalyi kampányt követően másodszor támogatta az alkoholmentes D24 sörmárka a SUHANJ! munkáját. Még májusban hirdette meg a D24 az Alapítvánnyal közös Instagram pályázatát, amelyben arra buzdította a márka kedvelőit, hogy képekkel mutassák meg közösségi média felületeiken, hogy nekik mit adott a sport. Pár hét alatt jóval több mint 240 kiposztolt kép bizonyította a mozgás és felfrissülés pozitív élményét, ami mindenkinek jár.

A kampányhoz több híresség – Fenyvesi Zoli, Hajós András, Kocsis Tibor, Kovács Patrícia és Lukoviczki Réka – is csatlakozott: egy közös edzést követően D24 alkoholmentes sörös dobozokat írtak alá, mellyel játékra invitálták azokat, akik a képek beküldése mellett más akciókkal is támogatni kívánták az alapítványt. A három helyszínen elrejtett, majd lelkes keresgélők által megtalált dobozokkal a játékban résztvevők is hozzájárultak a SUHANJ! Alapítványnak szánt adományhoz. A szerencsések, akik pedig rátaláltak a dedikált sörösdobozokra, az izgalmas kaland mellett még fitneszbérlettel és D24 ajándékokkal is gazdagodtak.

A kampány segítségével az Alapítvány közösségi futóprogramjai fejlesztésére összegyűlt adományt a D24 márka képviseletében Négyesi Fruzsina prémium márkákért felelős marketing vezető a SUHANJ! rendszeres közösségi edzéseinek már 8. éve otthont adó Margitszigeten adta át. Az Alapítvány számára kiemelten fontos, hogy mindenki megtapasztalhassa a mozgás  örömét, ezért minden kedden és szombaton szabadtéri edzéseket tartanak a szigeten. Céljuk, hogy minél több önkéntessel és mozogni vágyóval a tavalyi év során teljesített közel 13 ezer kilométert idén 15 ezer kilométer lefutott távra emeljék meg. Az idei együttműködés ünnepélyes lezárására legújabb szemléletformáló programukon, a Bizalomfutáson került sor, ahol a szemléletformálás jegyében bárki kipróbálhatta, milyen érzés látássérültként futni, illetve megtapasztalhatta, hogyan érdemes gyengénlátó társainkat segíteni a futásban. A bekötött szemmel végigfutott távot, közel százan teljesítették.

„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy – most már két éve – segíthetjük egy jó ügyért elkötelezett, lelkes csapat munkáját. Bízunk benne, hogy támogatásunkkal az Alapítvány még több lehetőséget tud teremteni arra, hogy minél többen sportolhassanak együtt. Köszönjük a fogyasztóinknak, hogy ők is kivették a részüket támogatási programunk sikeres megvalósításából” – mondta Négyesi Fruzsina, a prémium márkákért felelős marketing vezetője.

„Mi pedig nagyon hálásak vagyunk a Dreher Sörgyárak Zrt-nek, hogy második éve támogatják a munkánkat, amivel még több fogyatékkal élő ember elöl hárul el annak az akadálya, hogy a mozgás adta pozitív élmény és érzés a hétköznapjai részévé váljon. Ehhez még több önkéntes segítő társat várunk, a támogatást pedig a keddi és szombati szabadtéri edzéseink fejlesztésére fogjuk fordítani. Azt valljuk, hogy a mozgás öröme mindenkié, osztozzunk benne minél többen!" – tette hozzá Nagygyörgy András, a SUHANJ! Alapítvány forrásteremtési munkatársa.