Vannak dolgok, amelyeket természetesnek veszünk, mert amennyire vissza tudunk emlékezni, mindig is tudtunk a létezésükről. A tokaji aszú sokaknak ilyen magától értetődő és ezért kevésbé érdekes borkategória. Pedig több szempontból is egyedülálló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket így az ünnepek előtt érdemes is megismerni.
Új szakembert igazolt a Dreher Sörgyárak Zrt. a gyár vezető márkájához. Presits Lívia senior márkamenedzserként felel majd a Dreher összes alkoholos variánsának teljes körű kommunikációjáért.
A Diageo, a Johnnie Walker, a Smirnoff és a Guinness gyártója, „TÁRSADALOM 2030: A FEJLŐDÉS SZELLEMÉBEN” elnevezésű programjában 25 merész és ambiciózus célt jelentett be, hogy pozitív befolyással legyen a világra és teljesítse az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait.