Ezzel a szlogennel nyílt meg a nyár elején a Basilicus BORkulTÚRA Központ, amelynek kiemelt céljai közé tartozik, hogy teljes körű turisztikai szolgáltatásain, valamint tematikus bortúráin keresztül bemutassa a borfogyasztóknak Tokaj-Hegyalja ősi történeteit és hagyományait, a régió jelenét és múltját, valamint a valódi kézműves borkészítés kultúráját.

Klasszikus és ízesített verzióban is népszerű a finnek kedvenc vodkája. A fehérszeszek piacán elsődleges prémiummárkának számító ital, és annak fogyasztói igyekeznek megkeresni mindenben a kalandot – az eklektika, rejtély és izgalmak jegyében.
Az élet kivételes pillanatait a Compact Disco tagjai is megragadják, legutóbb kedvenc italuk társaságában, a 35 fokos nyárban, síruhába öltözve lepték meg a velencei strandolókat.

Skócia kedvenc italát nemhiába nevezik a helyiek az „élet vizének”. A The Famous Grouse whiskyt több mint 100 éve a legjobb minőségű maláta- és gabonapárlatokból házasítják. Az aranysárga italt sokszor a férfias jelzővel illetik, ám mostanában egyre több hölgyrajongója akad a fajdos nedűnek.

A Budavári Sörfesztivál és a Borsodi Sörgyár megállapodásának eredményeként idén első alkalommal vesz részt a vállalat az egyre nagyobb érdeklődésre számot tartó eseményen. A vállalat valamennyi népszerű márkáját és az idei innovációkat is bemutatja majd a fesztiválon résztvevő sörrajongóknak.

Borfogyasztás tekintetében Kína a világon az ötödik helyen áll. A fogyasztás növekedését a növekvő hazai termelés is elősegíti. A nyugati országokban kedvelt ízek Kínában is elterjedtek. A kínai fogyasztó azonban még mindig nem tud a fehérborral vagy a pezsgővel megbarátkozni. Ez derül ki a Studie Research International Wine & Spirit Vinespo szakvásár alkalmával ismertetett tanulmányából.

 

A hazánkban is egyre népszerűbb cidermárka, a Strongbow igazi italkülönlegességgel lepte meg a magyar fogyasztókat. Mézesalma ízvariánsát nemcsak a mi szánk ízére alakították, de jelenleg nem is kapható sehol máshol; csakis Magyarországon. Az új termék bevezetésének tiszteletére a márka arra kér mindenkit, gondolkozzon frissen a Mézesalmáról, és ennek keretében remix-versenyre hív mindenkit.

További cikkeink...

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

Chef pincer banner