Ed van Willegen lesz a HEINEKEN Hungária új ellátási lánc igazgatója. Elődje, Szabó István a HEINEKEN romániai vállalatánál folytatja pályafutását, a csíkszeredai és marosvásárhelyi sörgyárak közös irányításáért lesz felelős.

Idén Magyarország volt a díszvendége a lengyelországi Łodź-ban hatodik alkalommal megrendezett Natura Food élelmiszeripari vásárnak, ahol az egyetlen magyar biosör, az Alakor most nemzetközi közönség előtt is bemutatkozhatott. Az októberben megrendezett, háromnapos, közel 300 kiállítót felvonultató eseményt mintegy 15 ezren látogatták meg.

A borkedvelők számára már ismert, mennyire meghatározóak a borokra nézve a termőhelyi adottságok, a talaj, a klíma vagy a fajta kiválasztása. A Douwe Egberts Omnia most hasonló területszelekció alapján kiválasztott – single origin – szemes kávékat mutatott be és négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

A több lépcsőben megvalósult részvény-vásárlásokat követően a Rézangyal Kft. többségi tulajdonossá vált a Békési Pálinka Zrt.-ben. A főzdét továbbra is ifj. Békési Zoltán irányítja, a Rézangyal szerepe főként az értékesítési- és marketing területeken nyilvánul meg.

Új igazgató irányítja a HEINEKEN Hungária értékesítési tevékenységét november 1-től. Gheorghe Andresz Aradról költözik Budapestre, és értékesítési igazgatóként irányítása alá tartozik majd a vállalat teljes kereskedelmi területe. Feladata a HEINEKEN Hungária sikeres értékesítési stratégiájának folytatása és fejlesztése lesz.

Só, citrom, shot – esetenként narancs, fahéj, shot. Ezt a folyamatot követik legtöbben, amikor tequilat isznak. Sokan választják különböző koktélok formájában, a szakértők szerint azonban legjobb tisztán fogyasztani. Önmagában vagy keverve, mindesetre tény, hogy a tequila a világ szinte minden pontján egyre nagyobb népszerűségnek örvend.

A Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács termelési adatai szerint 2013 első félévében több mint 595 millió liter vizet palackoztak hazánkban (ennek 13,6%-át forgalmazta volumenben a Szentkirályi), ami 1,78%-kal több a tavalyi év azonos időszakához képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013. első félévi belföldi árbevétele közel 4 milliárd forint volt, ami a több mint 81 millió liter ásványvíz értékesítésének köszönhető.

További cikkeink...

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner