Tíz éves korára milliárdos lett a Rézangyal

Hírek
Tipográfia

A 2005-ben indult pálinkaház közel megtizenötszörözte a forgalmát.

A Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat, hogy olyan prémium minőségű pálinkával lépjenek piacra, ami egyszerre állja meg a helyét itthon és külföldön egyaránt. A Rézangyal 2006-ban 66 milliós nettó árbevétellel zárta az évet, 2010-ben a tízszeresét, 2015-ben pedig egy év alatt már 925 milliós forgalmat értek el.

„Az indulás idején láttuk, hogy ha kizárólag a hagyományokra építünk, nem lesz prémiumtermék a fogyasztók fejében a magyar pálinka. Ezért amellett, hogy folyamatosan törekedtünk az állandó és megbízható minőség elérésére, megpróbáltunk új arculatot kialakítani: a piacon elsőként használtunk sötét színű palackot, nem szerepeltettünk gyümölcsábrát, vagy a népi hagyományokat idéző motívumokat a csomagoláson.” – nyilatkozta az évforduló kapcsán Maros Róbert, a Rézangyal egyik alapítója.

A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze extravagáns, látványos külsőt kapott.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner