Felöltöztették a Heineken sörösüvegeit

Hírek
Tipográfia

Mutasd meg, mit iszol, megmondom, hol mulatsz – ez is lehetne a mottója a Heineken új akciójának. A világ elsőszámú prémium sörmárkája eddig soha nem tapasztalt újdonsággal lepi meg a budapesti éjszaka és a kiváló sör szerelmeseit: őt fiatal magyar designer a város legmenőbb klubjai által inspirálva tervezte meg a Heineken speciális palackjait.

A Heineken felkért öt helyi tervezőt, hogy merítsenek ihletet a város éjszakai nyüzsgéséből és készítsenek egyedi palack-designt a legmenőbb klubokba. A Ghyczy Diana, Gryllus Ábris, Kenczler Marci, Kiss Miklós és Polgárdi Ákos által tervezett limitált Heineken City Club Edition palackokkal olyan közkedvelt helyszíneken lehet majd találkozni, mint az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq.

„A Heineken elkötelezett rajongója Budapestnek és a kreatív iparnak. Folyamatosan keressük a lehetőségeket arra, hogy tehetséges fiatalokkal dolgozhassunk együtt az ő világukra nyitva – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „Nagy örömünkre szolgál, hogy globális márkaként ismét lehetőséget adhattunk helyi tervezőknek arra, hogy megmutassák a bennük rejlő kreativitást. Ezekből a fiatalokból, az ő ötleteikből és sokszínű fővárosunkból mi is folyamatosan táplálkozunk, és részben ennek köszönhető a márka fenntartható sikere ” – tette hozzá Barbara.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner