„Mondd el zenével!”- Indul a Coca-Cola új kampánya

Hírek
Tipográfia

Indul a Coca-Cola „Mondd el zenével!” c. nyári kampánya, amely a tavalyi nagysikerű „neves” kampány folytatásaként ismét a fogyasztót, a személyességet és az élmények megosztását helyezi a középpontba. 

Az aktivitás a személynevek helyett ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logo helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre. Hamarosan 35 népszerű hazai és 46 külföldi ismert dalszöveg jelenik meg a klasszikus Coca-Cola, valamint a light és zero változatok címkéin, illetve a Coca-Cola dobozokon.
A népszerűségen kívül a dalok kiválasztásában a boldogság, a barátság, a szerelem és a buli kiemelt témáknak számítottak. Szempont volt az is, hogy ezek a dalok olyan érzéseket váltsanak ki, amelyeket az ember szívesen oszt meg másokkal.
A kampány során fokozatosan kerülnek a Coca-Cola termékeket forgalmazó helyekre a „zenés” palackok és dobozok, ám elsőként a McDonald’s éttermekben találkozhatnak vele a fogyasztók július elején, ahol a párszázas ajánlat mellé különleges papírpoharakban kaphatják a Coca-Cola üdítőt. A tavalyihoz hasonlóan ismét lehet majd egyedi Coca-Cola-s dobozokat is készíttetni, az ország több pontján lesz lehetőség arra, hogy a dobozon lévő dalszöveggel névre szólóan lehessen üzenni.

A kampány sajátossága még a különösen erős digitális jelenlét a sayitwithasong.coke.com online központ felállításával, ahova a dobozokon és palackokon található QR-kóddal is be lehet lépni. A kód beolvasása után meghallgatható és megtekinthető a csomagoláson szereplő dal eredeti videoklipjének egy részlete, amit természetesen azonnal tovább lehet küldeni és megosztani másokkal. Az online felület több más, izgalmas alkalmazást is kínál, egyebek mellett további dalok kérhetők rajta és persze az aktuális eseményekről is tájékoztat majd.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner