Ciderautomaták országszerte

Hírek
Tipográfia

Formabontó kampányba kezd Magyarország legtrendibb cidere: óriási ciderautomatákat helyez el országszerte a természetesség és a minőség tudatosítása érdekében.

A Strongbow minden palackja, a hazai ciderek közül egyedüliként 50%-ban tartalmaz gyümölcsöt. Habár 30 különböző cidermárkával találkozhatunk a hazai boltok polcain, és ez a szegmens hazánkban évről évre egyre népszerűbb, a fogyasztók keveset tudnak a minőségi almaborról.

A Magyarországon kapható almaborok legtöbbje alacsony gyümölcs- és alkoholtartalommal, viszont magas cukortartalommal rendelkezik, szemben az 5% alkoholtartalmú Strongbow-val, amelynek minden üvege egy egész zamatos alma levét tartalmazza. Ennek hangsúlyozására a márka Budapesten és a Balaton mellett 10 helyszínen Strongbow cider-automatákat telepít, amelyek egy alma bedobásáért egy Strongbow-val ajándékozzák meg a nagykorú érdeklődőket. Amíg az ital elkészül, animáción kísérhetik figyelemmel a ciderkészítés fázisait a begyűjtéstől, a préselésen, erjesztésen, ízesítésen át egészen a palackozásig.

Az automata működtetéséhez szükséges almákat a Strongbow biztosítja, és reményeik szerint az aktivitásnak köszönhetően több mint tízezer ember*  ismeri majd meg a ciderkészítés rejtelmeit. A márka célja, hogy a nyár végére a fogyasztók különbséget tehessenek a minőségi és a kommersz ciderek között, tudatosan választva a természetes hozzávalókból készült változatokat.   

A ciderautomatával augusztus folyamán az alábbi helyszíneken biztosan találkozhatunk: Gozsdu udvar, Akvárium Klub, Balatonfüred, Siófok.

 

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner