Elindult a habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampány

Hírek
Tipográfia

Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának (AMC) habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és éves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány középpontjában a ’Boldogság Buborékai’ állnak.

Az AMC szervezésében elkezdődött a magyar habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampány. Az AMC a kampánnyal növelni kívánja a két termék fogyasztását úgy, hogy a kereslet éves szinten is kiegyenlítődjön, a jelenleginél kevésbé koncentrálódjon a karácsony-szilveszteri időszakra. A kampányt tervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérője a hétköznapi örömöknek és gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a palackokat a nagyobb ünnepekre tartogatni.

A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a ’Boldogság Buborékai’ szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakáton, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potenciális fogyasztóknak, hanem a közösségi média és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.

A ’Boldogságbuborék-számláló’ alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, ’Bulifal’ elnevezésű facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner