A Sopronié az Év Sportkampánya

Hírek
Tipográfia

A Soproni lett a közönség kedvence az Év Sportkampánya kategóriában a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda által harmadszorra megrendezett Év Sportolója online szavazáson.

Az Év Sportolója online szavazáson tíz kategóriában választhatta ki a közönség, hogy mely sportolókat, menedzsert, klubot és sportkampányt szeretné a rangos elismeréssel jutalmazni. 2012-ben több mint egymillió voks érkezett be az összes jelöltre, ám a legizgalmasabb kérdés mégis az volt, hogy a 2012-es olimpia évében olimpiai kommunikáció lesz-e a befutó, azaz a közönség kedvence. A Soproni győzelmével kijelenthetjük, hogy a válasz: igen! A Soproni sör „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” kampánya a szavazatok 52 százalékával első helyen végzett az Év Sportkampánya kategóriában.

„A közönség – és esetünkben a fogyasztóink – véleményénél számunkra nincs fontosabb, ezért a legjobb érzés, ha az elismerés tőlük érkezik. Büszkeséggel tölt el minket, hogy az olimpia évében végzett kommunikációnkért ilyen rangos díjat kaptunk, versenyben számos remek kampánnyal. A szurkolói üzenetek eljuttatása kiválóan alkalmas volt sportolóink támogatására, és az ÉV Sportkampánya díj birtokában kijelenthetjük, hogy erről a közönség is hasonlóan vélekedik. Emeljük poharunkat a rajongóinkra és az Év Sportkampányára!” – nyilatkozta Tóth Gergely, a vállalat stratégiai kommunikációs menedzsere.

A Soproni márka évek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és ez a tavalyi olimpia előtt sem volt másként. Magyarország legnagyobb sörmárkája mindent elkövetett, hogy a fogyasztókkal karöltve támogassa, buzdítsa a londoni játékokra indulókat.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner