Az Asahi Super Dry esetében a száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágot hangsúlyozza a Dreher Sörgyárak, amely anyacége első számú márkáját vezeti be Magyarországon.

Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, amellyel sikerült is ezután meghódítani az ország sörfogyasztóit. A Dreher Sörgyárak Magyarország tavaly áprilisban lett a japán Asahi csoport tulajdona, így várható volt, hogy az anyavállalat vezető márkáját is elhozzák Magyarországra.

Az Olaszországban gyártott, pasztőrözetlen sör idén tavasszal debütál 0,33 l-es, üveges kiszerelésben a kereskedelmi forgalomban és vendéglátóhelyeken. Összetevői a víz mellett árpamaláta, kukoricakeményítő, kukoricagríz, rizs és komló. A sörgyártó cég szerint pedig az alapanyagoknak köszönhető a száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág, amely miatt bármely konyha ételeivel jól párosítható.

„Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről - lehet jobbá és jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, mely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van” - emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója a bemutató rendezvényen.