Modern dizájnnal, új helyszínen nyitott újra a Subway Magyarország Premier Outletben lévő étterme.

A franchise, amely 2004-ben érkezett Magyarországra, most Biatorbágyon, a Premier Outlet megújulásával egyidőben újította meg saját egységét:  bővebb, friss kínálattal, digitalizált eszközökkel és teljesen új berendezéssel, gépparkkal várja a fogyasztókat.

A Subway kiemelt figyelmet fordít a kelet-közép-európai régióra, a magyar franchise bővítése pedig a cégcsoport középtávú régiós stratégiájának fontos eleme. A Subway a térségben az elmúlt egy évben 20%-os bevételi emelkedést ért el, amely a jelenlegi környezetben – a kisebb magán éttermek, bisztrók, kávézók számának növekedése mellett – jelentős teljesítménynek számít. Ez nem független attól, ahogy a Subway a piaci változásokra reagált: egyre újabb alapanyagokkal, egyedi összeállítású szendvicseivel és salátáival fenn tudta tartani azt a különleges státuszát és egyediségét, ami a home-made és a fast food közötti átmenetet jelenti.

A fogyasztói szokások pedig a Subway számára kedvező irányba változtak: ma már egyre többen keresik az egészséges, de gyorsan elkészülő ételeket, a jól összeállított, friss és tápláló szendvicsek egyre népszerűbbek ebédre is. A Subway kínálatának bővítése mindig folyamatos - a piaci igényeket, trendeket is figyelembe veszik a nagyobb célközönség elérése, és a maximális fogyasztó elégedettség érdekében.