Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese Budapesten, az országos előadássorozat első állomásán elmondta: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.
    Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket.
    Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon.

Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.
        A nyáron induló portál feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.

 

mti