Júniustól új energiaitalcsaláddal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a Mol-benzinkutakon Skybaby néven, ami a feltűnő, pin-up stílusjegyeket hordozó dizájnnak és a különleges receptúrának köszönhetően nagy, nemzetközi sikerre számít; az ital remek alapanyaga lehet koktéloknak is.

Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby SD Kft. által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket.

A sajtónyilvános bemutatónak a Budaörsi Repülőtér adott otthont, ahol a résztvevők megélhették a repülés élményét a világ egyetlen működő Li-2-es, Skybaby jegyeket hordozó repülőgépével.

Az energiaital sikertermék a maga nemében, tulajdonképpen a kávéfogyasztás modernizált, korszerű változata. Akár szellemi, akár fizikai igénybevétel esetén – legyen szó munkavégzésről vagy sportolásról, amikor csökken a szervezet vércukorszintje – ideális választás, ugyanis egyaránt növeli a koncentráló- és teljesítőképességet.

„A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz” – mondta Balogh Levente.

Egyelőre három ízben kaphatók az újrahasznosítható dobozban, egyedi receptúrával készülő Skybaby termékek. A Classic változatban a klasszikus tuttifrutti energiaital-ízét lágyították kékszőlő- és mate kivonatokkal, a Classic Zero kivitelben ugyanez a kellemes ízvilág köszön vissza, cukormentesen. A Cool koffeines ízhatású, amit a fahéj, citrus és vanília ízek tesznek harmonikussá. Mindhárom termék kiváló alapanyaga koktéloknak is.

A dizájnt tekintve a fiatalok körében a pin-up stílus trendi, az idősebb korosztálynak pedig kifejezetten nosztalgikus lehet. Hazánk mellett további ötven országban kezdik el a forgalmazást, ősszel pedig nemzetközi vásárokon mutatják be a termékeket. Idén nyáron több kampánnyal is készül a cég, köztük egy játékkal az Instagramon, amelynek keretében keresik a dobozon szereplő lányok hasonmásait. A jövő évi kampányban életre fognak kelni az addigi animált alakok a nyertesekkel, kiválasztottakkal.