A McDonald’s tényleg nagyon próbálkozik, hogy egészségesnek tűnjön

Étel
Tipográfia

Miközben az olimpikonok degeszre eszik magukat ingyen mekis kajával, és a cég a nagy "sajtbureszháborút" is megnyerte, a legkisebbeket is megcélozták a Happy Mealhez adott fitneszkütyüjükkel. A cég azóta már vissza is vonta a terméket.

A McDonald's nyáron egészségorientált kampányba kezdett. Mint az olimpiai játékok hivatalos szponzora, az olimpiai faluban nyitott éttermükben minden olimpikon számára ingyenessé tette a fogyasztást, így aztán a sportolókkal el is szaladt a ló. Nem mindenki elégedett meg egy-két „sajtburesszel”, mint Kenderesi Tamás , aki fittyet hányva a Zing ajánlatára szintén a Mekiben "vezetett le".

Nem miatta vezette be tehát a gyorsétterem, hogy személyenként csak 20 terméket lehessen vásárolni, vélhetően inkább például az ausztrál tollaslabda-játékos miatt, aki 26 darabos rendelését osztotta meg az Instagramon mondván: „most itt az idő hogy egyek egy kis műkaját (junk food), azután hogy hónapokig tiszta ételen éltem”. Ez a megjegyzés nem feltétlenül segített a multinak az egészséges képet sugallni magáról, szemben a világ leggyorsabb emberével, Usain Bolttal, aki csirkefalatokkal fotózkodott, vagy a japán röpis lányokkal, akik salátáztak, kávét szürcsöltek és sült krumplit ropogtattak hozzá

Mindeközben az Egyesült Államokban az étteremlánc a wellnessre helyezi a hangsúlyt új kampányában. A legkisebbeket célozva menő karra csatolható elektronikus lépésszámlálót ad a Happy Mealhez, amit hat színben kaphatnak meg a menüjükhöz a gyerekek. Kérdés, hogy az új generáció számára sikerül- e a cégnek újrapozícionálnia magát, ha látják majd, hogy egy-egy sajtburesz ledolgozásáért mennyit kell majd mozogniuk.

UPDATE:

A gyorsétteremlánc egy nappal a lépésszámláló bejelentés után már közölte is, hogy a panaszok miatt visszavonják a terméket.  

Via Food & Vine

hírlevélfeliratkozás

newsletter

tork

Chef pincer banner