Csupa Nő – Különleges kiállítás és vásár nőknek

Uncategorised
Tipográfia

4 nap, 10 ezer négyzetméter, több mint 30 ezer látogató, 7 fő téma, közel 50 millió forint értékű médiakampány. Ezek a számok jellemzik a TV2, a Hungexpo és a HG Media új, nagyszabású kiállítását és vásárát, amit 2013. szeptember 5. és 8. között rendeznek a Hungexpo területén.

A Csupa Nő – Vásár és figyelem csak neked! elnevezésű tematikus programsorozat célja, hogy mindazt a figyelmet és törődést elérhetővé tegye a hölgyek számára, amely segítséget nyújt úrrá lenni a mindennapok nehézségein. A családok felhőtlen szórakozását pasi- és gyermekmegőrző is garantálja.

A vásár hét területe, a TV2 hét sztárjának vezetésével fogadja a látogatókat:
Újulj meg!
Légy egészséges!
Teremts otthont!
Egyél finomat
Szeresd a családod! Szeresd önmagad!
Nők titkai
Pasi és gyerekmegőrző

Ganczer Gábor a Hungexpo vezérigazgatója elmondta: „E különleges eseményre közel 30 ezer látogatót várunk. Elsődleges célunk, hogy a résztvevő nők megújulva és felfrissülve térhessenek haza, felvértezve a mindennapi kihívások ellen. Nem csak a hölgyeket, hanem a család minden tagját várjuk, hiszen számos programmal készülünk a férfiak és a gyerekek számára is.

 „A Csupa Nő koncepciójának kidolgozásánál célunk a személyre szabott figyelem, az interaktivitás és a család központúság volt, hiszen minden kipróbálható, megkóstolható, megérinthető lesz, és az érdeklődők személyesen a kiállítókhoz fordulhatnak kérdéseikkel. Közel 30 000 látogatóra számítunk az eseményen. A hagyományos vásárokkal ellentétben a Csupa Nő felejthetetlen helyszíni élményekkel is gazdagítja majd a látogatókat” – tette hozzá Seres Attila, a Csupa Nő programigazgatója a HG Media képviseletében.

hírlevélfeliratkozás

newsletter